Suport
Prioritate noastra este sa fim in permanent contact cu clientii, dar si sa raspundem rapid oricaror intrebari legate de serviciile pe care le oferim. Clientii pot folosi sistemul Tichete de Suport.
Explicarea clara a problemei precum si selectarea departamentului corect este esentiala pt. a primi un raspuns relevant intr-un timp scurt. Retineti ca tichetele sunt procesate in ordinea sosirii, un raspuns facand ca tichetul sa fie asezat in finalul cozii de asteptare.
De asemenea, NU oferim suport prin Teamviewer sau alte solutii asemanatoare pt. serviciile de management/administare, intr-un asemenea caz fiind necesar accesul prin SSH cu un cont echivalent root.
Departamentul vanzari
Vrei sa afli mai multe despre serviciile noastre inainte de a cumpara?
Trimite-ne un mesaj. Programul normal de lucru estte Luni – Vineri / 1000 – 1800.
Abuzuri / Plangeri
Deschide un tichet pentru sesizarea ta.
Nota: Va rugam sa includeti header-ul mesajului in cazul abuzurilor de tip SPAM, sau log-uri care sa indice activitatea ilicita.
Note: Please include the email headers for spam abuses, or log files that show the illicit activity.
Informatii
Trimite un mesaj cu intrebarile tale.
Suport tehnic
Deschide tichet de suport – pentru a accesa acest departament, trebuie sa fii client si sa te autentifici in sistem.
+4 031 826 9777 (Luni – Duminica / 900 – 2100)
* Timpul maxim de raspuns la tichetele de suport in afara intervalului 900 – 2100 este de 120 de minute.
Fax
+4 031 826 9778 (non-stop)
Datele de identificare fiscala
LEX Media Concepts S.R.L.
CUI: 22925776
Atribut fiscal: RO
Capital social: 200 lei
Nr. Reg. Com.: J40/23444/2007
Cont: RO80 INGB 0000 9999 0424 0214
Banca: ING BANK N.V. Sucursala Bucuresti
Adresa
Bd. Iuliu Maniu nr. 57,
bl. OD16, sc. E, ap. 184,
Sector 6, 061081, Bucuresti.